Subject: FW: Vägeva 2 OÜ
From: Kärt Vigla <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 14 Feb 2024 17:03:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

All veateate vestlus.

Ei hakka seda uuesti välja tooma.

Palun abi.

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:57 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked]>
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tere

Süsteem käitub ja on koostatud vastavalt tellija nõuetele.

Kui Te ei ole antud seisukohaga nõus või soovite täiendavaid selgitusi,
siis peaksite pöörduma otse tellija ehk Justiitsministeeriumi poole:

Telefon (372) 620 8100
E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:42 PM
To: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Jah, aga nüüd tulebki esitada kandeavaldus aadressi muutmiseks, et see
oleks kooskõlas põhikirjaga.

Miks ei saa seda kandeavaldust siis esitada? See toimub seaduse alusel
juhatuse otsusega ning osanike otsust ei ole vaja.

Tervitades

Kärt

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:29 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tere taas

Teil oli viimase põhikirja muudatusega tehtud viga. Põhikirjas oli aadress
muudetud, aga avaldusega aadressimuutmist ei taotletud.

Ehk äriühingul on praegu registriandmed põhikirjaga vastuolus.

Kordan üle, et aadressi muutmisel omavalitsuse piirest välja tuleb
avaldusele lisada ka uue asukohaga põhikiri ning pädeva organi otsus
põhikirja muutmise kohta.

Küsimuste korral konsulteerige juristiga.

Kandeid registrisse teeb Tartu Maakohtu registriosakond. Vajadusel saate
pöörduda otse registriosakonna poole. Kontaktid leiate siit:
<https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/k
innistus-ja-registriosakond>
https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/ki
nnistus-ja-registriosakond

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:14 PM
To: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aga me ei ole põhikirja muutnud.

Olemasolev põhikiri kehtib ja sobib kandeavalduse muudatusega.
Kui laen üles organi otsuse, et põhikiri on muudetud, siis see on ju
eksitav.

Vana põhikiri peab jääma kehtima algusest peale.

Meie muudatus on kooskõlas põhikirjaga ning see peab minema
ettevõtjaportaalist läbi.

Kui ei lähe, siis see on ettevõtjaportaali süsteemi viga ja seda organi
otsusega lahendada ei ole õige, sest selleks ei ole vajadust. Põhikirja
osanikud ei muuda.

Tervitades
Kärt

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:10 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tere

Nüüd on põhikirja olek muutunud:

Põhikirja muutmisel tuleb kandeavaldusele lisadokumendina avalduse reale
„Dokumendid“ kaasa panna ka pädeva organi otsus põhikirja muutmise kohta
(osanike/üldkoosoleku vms otsus või protokoll omanike digitaalsete
allkirjadega).

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 4:00 PM
To: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Olemasolevas põhikirjas piirkond Tallinn, aadressimuudatuse soov: Maarki
30, Tallinn

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 3:56 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tere

Avalduses on näha, et uus põhikiri ei ole lisatud:

Uue põhikirja olek peab olema „Avaldusega lisatav“.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 3:44 PM
To: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Vägeva 2 OÜ

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Põhikiri juba on óige ja kooskôlas muudatusega.

Terv

Kärt

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: Raksana Kerimova-Zeynalova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 3:43:07 PM
To: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vägeva 2 OÜ

Tere

Täname Teid saadetud kirja eest.

Teie kiri jõudis Registrite ja Infosüsteemide Keskusele. RIK haldab
infosüsteeme ning nõustab e-Äriregistri kasutamise tehnilist poolt, kuid
ei tee kandeid registrisse.

Kahjuks tehniline tugi Teie eest avaldust esitada ei saa.

Aadressi muutmisel omavalitsuse piirest välja (näiteks muutub linn või
vald), tuleb avaldusele lisada ka uue asukohaga põhikiri (omavalitsuseni –
nt. Harjumaa, Tallinn) ning pädeva organi otsus põhikirja muutmise kohta.

Uue põhikirja saate lisada (PDF formaadis) või kasutades süsteemi poolt
pakutavat tüüppõhikirja reale „Põhikiri“ ja digitaalselt allkirjastatud
organi otsuse põhikirja muutmise kohta „Dokumendid“ reale. Dokumendi
liigiks valida „organi otsus“ või „koosoleku protokoll“.

Dokumentide sisu osas tehniline tugi nõu ei anna.

Põhikirja muutmise dokumentide näidised asuvad siin:
<https://abiinfo.rik.ee/avalduste-esitamine/naidismallid/pohikirja-muutmin
e>
https://abiinfo.rik.ee/avalduste-esitamine/naidismallid/pohikirja-muutmine

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Raksana Kerimova-Zeynalova

Spetsialist

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kärt Vigla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 14, 2024 3:08 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vägeva 2 OÜ
Importance: High

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ettevõtjaportaal annab veateate, kuid põhikiri on õige.

Palun viia muudatus süsteemis lõpuni (e-mail ja uus aadress).

Lugupidamisega

Kärt Vigla

Jurist

Capital Mill OÜ

Maakri 30

Tallinn 10145 Estonia

Tel: +372 55 622 042

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.capitalmill.eu/> www.capitalmill.eu

 <http://www.capitalmill.eu/>